Bővebb információért a hirdetések címére kattints!!!!!

2011. jan. 3.

4 items including Pultos állást keresek Debrecen (Ingyenes apróhirdetések - topapro.hu - Állás, oktatás - Hajdú-Bihar)

Pultos állást keresek Debrecen (01/03/11 09:00:30 UTC)

Pultos állást keresek Debrecen
Pultos állást keresek Debrecen Dóra vagyok, 21 éves végzős egyetemista hallgató. Tanulmányaim mellett végezhető pultos állást keresek.Munkatapasztalattal, gyakorlattal, eü-i kiskönyvvel rendelkezem. Jó megjelenésű, csinos, vidám természetű nő vagyok és jó érzékem van az emberekkel való kapcsolatteremtésre. Éjszakai szórakozóhelyeken, nyári fesztiválokon, koncerteken dolgoztam eddig ill. hostesskedem. Hasonló területen szeretnék elhelyezkedni. Munkámban precíz, pontos és megbízható vagyok., 304699554

Babysitter,Gyermekfelügyelet (01/03/11 09:25:08 UTC)

Babysitter,Gyermekfelügyelet Dolgozni szeretne néhány napot hetente,de gyermekét nem akarja még bölcsibe adni?Kérem hívjon bizalommal,Állandó megbízható segítség lehetek gyermeke mellé.Középkorú,de fiatalos gyermekszerető anyuka vagyok sok szabadidővel. Tel:20/986-8712

Angol Debrecen, Tanfolyam óra (01/03/11 09:03:57 UTC)

Angol Debrecen, Tanfolyam óra Angol Tanulás olcsón, rugalmasan. Memphis Nyelviskola, Tanfolyam:900Ft, Magánóra 1400Ft. érd:70-315-7933. fnytsz:00633-2009, 703157933

Frissen érettségizett lány (01/03/11 09:29:43 UTC)

Frissen érettségizett lány
Frissen érettségizett lány Frissen érettségizett 19 éves fiatal lány vagyok, Debrecen és környékén állást keresek. A Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskolában végeztem vendéglátás-idegenforgalmi szakon. Marketing-alapismereteket, gazdasági alapismereteket, szállodaismeretet, cukrászatot, pincérismeretet, ételkészítést, etikát, kommunikációt tanultam a négy évem alatt. Tíz évig tanultam a német nyelvet, most angolul tanulok, kezdő szinten beszélem is. Felhasználó szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezem(Word, Excel, PowerPoint, FrontPage, Internet) Energikus, mindig mosolygós lány vagyok, talpraesett, és jó a probléma felismerő és megoldó képességem. Szívesen dolgozok csapatban, de egyedül is megállom a helyem. Önéletrajzot tudok küldeni. Előre is köszönettel: Hoffmann Ágnes, 06304274953